пʼятницю, 15 грудня 2017 р.

Візерунок низзю, моя нова робота.

Коли настрій такий, що хочеться вишити візерунок. В голові швиденько склалось  що то буде, якою технікою і якою ниткою,  і саме головне - для кого. Під враженням від сорочки з попереднього допису. Взявшись до роботи, подумала, що давненько я не ділилась фото та  відео процесу створення моїх робіт:



Вишиваю на готовій лляній стрічці. Полотно хоча і цупке, але трішки рідкувате, для цієї техніки, і тому стібочки на одну нитку ніби провалюються. Вигляд з вивороту:





Вишиваю за схемою Андрія Єрмакова і ще раз дякую за неї!


  
Виходячи з моїх матеріалів і бачення готового виробу, схему трішки змінила: замковою низинкою вишиваю лише в середині S-мотивів крайні точки в наступному ряду за стібком на одну нитку. На схемі червоним кольором позначено саме замки. На фото в низу, якщо добре придивитись і знати де шукати - то ці замочки трішки видно :) 

                       

А як їх робити, відзняла коротка відео. Саме з виконання "замка" воно і починається а далі,  звичайна низинка, яка вишивається з вивороту:


                                       

Натхнення та часу для улюбленого рукоділля!


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

11 коментарів:

  1. Such a beautiful technique! Thank you for the tutorial!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Дякую! Ще б сонечка трішки, щоб встигла вишити на подарунок.

      Видалити
  3. Дуже гарно! Якщо ви не проти, візьму за ідею. А де ви купували таку стрічку? Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ідея не моя - цьому візерунку і техніці точно більше сотні років))
      Тож вишивайте в радість!
      Стрічку купувала в рукодільній крамничці.

      Видалити
  4. Ганна Бусленко15 січня 2018 р. о 09:46

    Пані Олю, хочу взяти цей візерунок як фрагмент рукава плаття для доньки. Їй трішки за 40-к років. Прошу Вашої поради, чи годиться? Це не "чоловічий" узір?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго часу.
      Цей візерунок з чоловічї сорочки, мені потрібно було саме чоловічий, бо вишивала на подарунок молодому чоловіку.
      Є таке твердження що на Поділлі один візерунок міг використовуватись і для чоловічих сорочок і для жіночих. Я тут не знаю як правильно.
      Для себе з візерунками я "домовилась" наступним чином - вишиваю тей, який мені зараз найбільше до душі. Значить він мені потрібний саме в цей час. При чому, свідома, що можливо я його навіть не буду носити або одягну кілька раз, бо вишиваючи я відпрацювала з ним те, що було потрібно. Я зараз говорю про старовинні візерунки і символи.
      Для близьких коли вишиваю - показую варіанти і просто запитую, який візерунок їм хочеться. Той і вишиваю, бо тей візерунок який з ними не резонує, носити на собі не будуть, та й думаю, що не варто.
      Це виключно моя думка яка не претендує на істину.

      Видалити
    2. Ганна Бусленко15 січня 2018 р. о 11:57

      Донька сучасна ділова жінка і в цьому покладається повністю на мій смак(. Але іменно старовинними узірцями. А я вже місяць по-чорному) перелопачую весь і-нет, куди досягну а нічого не можу взять. Складного не пошию, бо просто не вмію, та й очі... а з простішого -не знайду до вподоби. І хоч плач.

      Видалити
    3. Пані Ганно, а в Андрія Єрмакова на сторінці нічого не підібрали? В нього дуже детальні схеми і щойно знову доповнив новими https://www.facebook.com/andriy.o.yermakov/media_set?set=a.1026485510767658.1073741915.100002186557598&type=3&pnref=story.unseen-section

      Видалити
  5. Ганна Бусленко16 січня 2018 р. о 12:09

    Доброго часу. Дякую за підказку. Слідкую за роботами пана Андрія, але він усе шедеври творить, не потягну,) тільки облизуюсь, хоча розумію, що з моїми очима нічого лізти в професіональний ряд. Взяла узор Суботівського спадку, розшифрований Лідією Бебешко. Таке гарнюнє виходить, і не дуже складне. Думаю, донька оцінить. А мережки, штапівка і зшиватиму готову сукню - це все з Прекраси. Дякую Вам, пані Олю за науку.

    ВідповістиВидалити