понеділок, 1 серпня 2016 р.

Безкоштовний онлайн майстер-клас присвячений одному візерунку. Верхоплут

Пам'ятаєте тей поділ полтавської сорочки вишитий чорною заполоччю верхоплутом? Він не давав мені спокою до поки не розібралась з виворотом так, щоб він мене влаштовував :) ))
Поділ жіночої сорочки Хорольського р-ну, Полтавської обл. Приватна колекція Ігоря перевертнюка:




Цікаво дізнатись як так вишивати і навчитись цьому за вечір?
Запрошую всіх бажаючих переглянути вишивальний онлайн майстер-клас!



Чомусь вірю в прикмету, що коли черговий старовинний візерунок не дає тобі спокою - потрібно йому дати нове життя. І мрію, що наші традиційні українські візерунки і техніки прикрашатимуть сучасні речі: поділ сукні, спідниці чи легкого літнього сарафану, блузу.... домашній текстиль - скатерку, серветку, подушку...

Як взяти участь?

1. Вільно заходьте на сайт http://prekrasastudio.com в розділі   онлайн - майстеркласи натискаєте на кнопочку: Записатися на майстер-клас. Далі потрібно ввести лише Ваш діючий емейл і ім'я та зазирнути в усі папки у вказаній вами скринці :) 

2. Взяти все необхідне для вишивання: тканину, нитки якої Вам зручно рахувати, голки, нитки, пяльця і обов'язково гарний настрій. Вмоститись зручненько в улюбленому кріслі і  вишивати  разом зі мною.

Легких стібочків! І найкращих, творених власноруч вишивок!

2 коментарі:

  1. Олю, на жаль, незареєстровані на фейсбуці не можуть залишити коментар (це про мене). Тому пишу тут... Зайшла на майстер-клас з цікавості, але, як то водиться, вживу вишивання справляє більше враження, ніж на фото, візерунок дуже сподобався, однозначно десь його використаю. Розповідали Ви гарно, лише звук був такий, що деякі слова було важкенько розібрати, але я не знаю, може то лише у мене такі негаразди. У будь-якому випадку, по ілюстраціям було все зрозуміло, і всупереч двом кицькам, візерунок вишився досить хутко. :)
    Дякую за майстер-клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за відгук! Дуже приємно :) Коментарі тут теж приймаються)) З звуком розумію що проблема є коли я починаю рухатись і говорити - потрібно брати окремий професійний мікрофон щоб це виправити. Попрацюю над вирішенням.
      Кицьки ж допомагали :) вони знають де щось добреньке))
      Легких стібочків!

      Видалити