понеділок, 19 грудня 2016 р.

Давно мрієте навчитись вишивати?

Освоїти премудрості справжньої української вишивки і з легкістю вишивати так як на фото?  Запрошую! Детальний он-лайн курс Рахункові шви для початківців познайомить вас з 7 базовими техніками української вишивки. 

 Prekrasa Studio


Що на Вас чекає?



✔︎ навчальний матеріал в форматі відео  (майже 10 годин!) 

✔︎ професійні схеми  вишивки в форматі PDF з старовинних рушників та сорочок

✔︎  вільний доступ до навчальних матеріалів навіть після закінчення курсу 

✔︎ в  домашньому  затишку і комфорті,  коли добре видно мої руки і можна повернутись до перегляду матеріалів скільки разів, скільки вам потрібно ви вишиваєте разом зі мною.

Я впевнена, що після  проходження цього курсу з'явиться не одна вишита сорочка, весільний рушник, стильна сукня чи вишуканий аксесуар... 

Ви хочете навчитись вишивати традиційними техніками прямо зараз?


 Prekrasa Studio


Радості, легких стібочків і найкращих у світі вишиванок творених власноруч!


ЗберегтиЗберегти

2 коментарі:

  1. Доброго дня,п.Олю! Вишивала завжди, але не було когось, хто навчив би розмаїттю вишивки. Свого часу(коли ще працювала) дізналась про діючі курси при музеї ім Гончара і мала мрію, але ж до Києва далеченько... Вашу майстерню відвідувала і раніше і дуже мені там подобається,-все таке гарне і все таке українське! Я мушу навчитися української вишивки, бо мої,вже дорослі діти, ще без вишиванок.На пропозицію онлайн курсів натрапила випадково. У зв'язку з усім цим у мене питання: вартість курсів для всіх однакова, чи можливо пенсіонерам трішки дешевше?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! Дякую за відгук, дуже приємно :)
      Я мала честь навчатись на курсах при муз.Гончара і співпрацювати з ним до нині.
      Напишіть мені будь ласка листа на info@prekrasastudio.com які саме курси Вас цікавлять і ми обов'язково знайдемо компроміс.
      З найкращими побажаннями,
      Ольга Нарбут

      Видалити