понеділок, 23 квітня 2018 р.

Дубове листя в вишивці. Інтерв'ю з Вірою Зайченко

Знайомтесь, Віра Зайченко, автор книги Вишивка Чернігівщини. Рушники,  видавництва РОДОВІД про символи в вишивці. Про дубове листя на рушниках які ввійшли до нового каталогу колекції муз.Тарновського. 
Цікаво дізнатись,  де ж вишивали дубове листя, на чиїй сорочці? Запрошую до перегляду короткого інтерв'ю з науковцем, вишивальницею, хранителем знань нашого народу Вірою Володимирівною Зайченко



Хочу поділитись тим, що залишилось за кадром. Вчора розповідала Вірі Володимиривні про сторінку в фейсбук, про тисячі людей, які цікавляться традиційною українською вишивкою, про те, що вишиваєте, що оживають техніки, старовинні візерунки.

Читала їй ваші коментарі ... сказати, що вона була зворушена, буде мало. Ми принишкли разом, як буває лише дома з рідними, коли тебе охоплює велика світла вдячність. Це велика радість, коли справа твого життя, продовжує жити.


Вірі Володимирівні зараз 80, понад 50 років присвятила дослідженню і популяризації вишивки Чернігівщини. В 1970 році опублікувала свою першу працю, за два роки до мого народження... Щойно видрукована Родоводом вже 134 її праця, каталог рушників з фондів муз.Тарновського. Переказувла вам всім вітання.
Згодом, розповім більше.



Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

2 коментарі:

  1. Про дубове листя- це цікаво! І дотепно, коли подумати, скільки дубового листя та жолудів вишито на чоловічих сорочках останнім часом. Може, воно там зовсім недоречне. У мене є книга пані Віри Зайченко "Вишивка Чернігівщини", і це одна з найулюбленіших книг. Тому що досить великий формат, багато кольорових фото, є багацько тексту почитати! Багато рушників, сорочок. Я дуже задоволена, що купила її кілька років тому, то був мій подарунок собі на День Варення :)(Я би хотіла, аби подібна книга була про вишивання Полтавщини і Харківщини, та поки це лише мрії)

    ВідповістиВидалити
  2. В мене цілий список книг, яких я би хотіла побачити :) )) Сподівась, що наші мрії здійсняться.

    ВідповістиВидалити