неділю, 11 травня 2014 р.

Бузкові вихідні. Оздоблення краю зубцюванням

За містом, біля хати, п'янко пахне бузок. Можна посіяти мальви рядочком та пожуритись, що розквітнуть вони лиш наступного року. Нічого не вдієш - закони природи :))) А ще, розсипати з яскравих пакетиків з незнайомими назвами дорібненьке насіннячко і висадити розсаду на городі. Коли йде дощ і холодно, навіть у травні, розтопити грубку й сидіти тихенько під нею, вишивати:

так я освоїла оте хитре зубцювання


почарувавши трохи з кольором, під настрій

оформлення куточків - найвідровідальніший момент:)))
з вивороту мають таке лице:

отже, нова серветка-доріжка на початку створення :))
вигляд з виворуту і з лиця:

Бузок. Завжди в пам'яті, що ним вітали ветеранів. В ці дні, згадуються  медалі дідуся в вицвілій коробочці, заховані в старій шафі. Його згорблена  постать,  що опирається на  палички  довгі роки, від  тоді, від контузіїї в 45-му.  І бабуся, гостарбайтер, яка повернулась звідти, з далекої та лихої Німеччини…. 
З болем, казала нам часом, по-дитячому безтурботним онукам - якби тільки мир і щоб бомби не падали… 

Миру нам. Великих і праведних перемог!


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою 
 від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

2 коментарі:

  1. Як гарно виглядає :) Я теж спробувала так позубцювати.... і переробила на більш поширене. Напевно потрібно попрактикуватися. А ще я робила його червоними нитками на білому полотні, і всі ті трикутнички якісь кособокі в мене повиходили, напевно нерівномірно натягнута нитка. Так що для мене варіант - практика або білими нитками на білому (може не так видно будуть огріхи :))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую :))
    Я думаю, що поєднання білого з червоним (там де в мене бузковий) буде дуже вишуканим.
    Практика - то гарний учитель, а мені ще учитись і учитись :)))

    ВідповістиВидалити