середу, 3 вересня 2014 р.

В смужечку - білу і кольорову….. Набирування

Давно обіцяне фото готової роботи. Це одна  з тих моїх вишивок, які мають довгу історію, ввібрали в себе подорожі, настрій, думки, побажання….


а зараз, це серветка і прикрашає комод моєї спальні



різні смужки, як життя - біла і кольорова :))

і найширша:

Оригінал якої в попередньому пості :) 


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою 
 від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

8 коментарів:

  1. Добрий вечір! Скажіть, будь ласка, а якими нитками вишито, якщо не секрет? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий! Не секрет: сірі нитки - льон з прибалтики, кольорові - італійські Filo di Scozia, яскраво жовті - подарунок з США… Я не хизуюсь, а просто люблю змішувати час, матеріали, країни…. з нашими, українськими стародавніми техніками вишивки :))))

      Видалити
    2. Дуже дякую! Мене навіть більше номер цікавив (філо ді скорза - це, я так розумію, марка і самі нитки для плетіння гачком?). Просто вже нема ні тоï тканини, ні таких ниток, як раніше - і для передачі того самого ефекту, що і старовинна вишивка, самоï техніки шву недостатньо, треба експериментувати ще й з підбором тканини і ниток. Я тому і спитала. До того ж у вас така вдала передача вийшла :) Дуже гарно!

      Видалити
    3. З номерами кольорів все просто: 1167 - жовтий, 286 - вишневий, 64 - голубий, 616- зелений.
      Вдалого вишивання!

      Видалити
    4. Дуже дякую :) І вам наснаги на нові шедеври :)

      Видалити
  2. О це хрест!-)) ЗачОтний! Розкажи про нього, Оль?
    Дуже сподобалася вишивка. Вся серветка така лаконічна, не "криклива".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Хрест - це з правильної акції: https://www.facebook.com/Zgardy Гуцульські згарди на захист українських вояків. От я і долучилась…
      Щоб розказати детальніше саме про мій - піду попитаю майстра ;)

      Видалити
    2. вау! Я майже здогадалась!
      Теж там була, прям захворіла цім, але запізно узнала про акцію.

      Видалити