суботу, 14 лютого 2015 р.

Два намисто….

Наново перенизала свої коралі.  Після того як перетерлась лляна нитка і розсипались по підлозі офісу,  намистинки чекали своєї черги в коробочці від візиток.  Довго не могла зібратись, мабуть їм теж потрібен був час,  щоб відпочити від мене :)


 до коралів добавила пугвиць:

і залишила колись подарований мені хрестик:


Перед нанизуванням, помила намистини  в теплій воді з сіллю.

Кажуть, намисто рветься тоді, коли вбирає в себе багато  негативної інформації…. перший раз ці намистини збирала в січні 2012 року.
Потрібно щось робити з цим потоком.  Новим намистом вже озброїлась :)))
Миру нам і перемоги нашим захисникам!


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою 
 від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

1 коментар:

  1. О, Ви теж не знайшли овальних пугвиць до коралів? Я оце зараз збираю собі намисто, перелопачую інтернет, та натрапила і на Ваш пост. Виявилось, що прості великі овальні намистини сріблястого кольору - це якась незбагненна рідкість. Чому? Невідомо. Загадка природи. Мабуть через двісті років намиста з нашої епохи будуть впізнаватися по круглим пугвицям.
    А взагалі я Вам щиро заздрю (бо моє намисто керамічне :)))

    ВідповістиВидалити