середу, 30 грудня 2015 р.

З Новим Роком. Happy New Year !

Вітаю з Новим Роком та Різдвом Христовим! Бажаю всім міцного здоров'я, щастя і радості. Теплого дому і родинного затишку. Здійснення мрій. Миру Україні і кожному серцю!


Хочу подякувати року, який минає.  Він  змінив моє життя. Я нарешті дозволила собі вийти з постійного стресу, меньше працювати і більше радіти,  смакувати життя. Рік, коли я багато подорожувала і ще більше навчалась. Рік, коли знайшла вдосталь часу для себе, свого захоплення. Рік, коли дозволила собі бути собою. Коли знайшла силу і мужність бути тим ким я є. Коли знову мрію. Коли будую плани на майбутнє. Коли дякую Богові за людей яких він приводить в моє життя


І птахи, які злітають з моїх рук. Провідники між небом і землею...

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

3 коментарі:

  1. Це добре, коли людина дозволяє собі бути собою.
    Зі святами Вас, Ольго! Нехай прийде в Ваше життя все те, що зробить Вас щасливішою!

    ВідповістиВидалити
  2. З Новим Роком!!! Прекрасні пташечки! :) Завжди будь собою!

    ВідповістиВидалити