четвер, 10 березня 2016 р.

Казюкас. Вільнюс. Березень

Ярмарка Казюкаса (лит. Kaziuko mugė) яка  щороку збирає майстрів з  усієї Литви і багатьох країн Європи на початку весни. Це неймовірна подія для майстрів і поціновувачів ручних виробів. Вражена цьогорічною!!! Безмежний асортимент на найвибагливіший смак і  живе спілкування з мастрами. Цього року майстрів приїхало біля трьох тисяч, всі центральні вулиці перетворились на торгові  ряди. То ж подивитись було на що:

Історія цієї  грандіозної ярмарки сягає Великого князівсьтва Литовського  XVII століття. І до нині в майстрів вважається, якщо гарно спродаєшся, то весь рік пройде успішно. То ж на ярмарку готують найкращий крам:


Багато кераміки, красивої, різної…


 а ця  особливо зацікавила своєю текстурою: 



 Торгові ряди якось так органічно вписались в архітектуру міста

… і дійсно прикрасили його

так, кошиків в мене дома побільшало :)

 і дерев'яних ложок теж)))

Ангели….

і такі...

і такі…

Писанки, як наші:

Манжет традиційної  жіночої сорочки,  заволікання, чисниця на 4 :))

Наш прапор:

і наші майстри

А про таку сукню можна мріяти, на жаль мого розміру не було:))

втішилась шкарпетками - для себе, для мами і для доні :)

І без крайок не обійшлось…


 Вгадаєте, яка тепер моя? :))


Дітки,  як пташенята, чемно зграйкою, тримаючись за мотузочку…

Ну, і яка ярмарка без музик! 
Грали файно :)

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

2 коментарі:

  1. Олю, як класно :) Я би там в кераміці мабуть теж залипла - так захотілось нового кухлика/чайничка...
    Дітки нагадали мультик про мавпенят :)

    Я би з того фото вибрала середню, з блакитними "вужиками"

    ВідповістиВидалити
  2. з крайкою вгадала - моя з вужиками :) ще не придумала як її носити, поки лежить на видному місті і тішить око)))

    ВідповістиВидалити