четвер, 31 березня 2016 р.

Та сама, блуза вишита шовком )))

Таки  настала слушна нагода сфотографувати детально цю вишивку. Та ще й в компанії з таким намистом!!! Навіть сонечко виглянуло на пів годинки, щоб полюбуватись ним.  Ну, ви мене, дівчата,  розумієте :))) Отже, сьогодні я сяяла в сонячних променях і приміряла намисто від Коралі для Кралі. Чи почувалась кралею, не впевнена, а от смак цього намиста… додав кольору сьогоднішньому діловому сніданку


 І, власне, та вишивка шовком, про творення якої  колись вам розповідала

Так виглядає моя офісна блуза з традиційною вишивкою власноруч і кроєм та пошиттям Ірини Червінської. 

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

6 коментарів:

  1. з новою блузкою! дуже гарна робота!

    ВідповістиВидалити
  2. Офісна блуза? А я все думаю - з чого вишивальниці-майстрині живуть? Спілкуються, збираються разом і щось відшивають і т.д. - це зрозуміло - цим живуть, а от їдять з чого… Таки з офіса!
    Це я так, «по ходу жизни», бо насправді це класно - ВИШИВКА і тому подібне рукотворне!!! Будьмо, бо ми того варті! Ой, мене «понесло» !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вишивальниці, яка живуть в Україні, щодня вирішують ті самі питання що й не вишивальниці + знайти час і достойні матеріали для творчості)))
      А вишивка, це те, що додає особливого смаку в наше життя :) ))

      Видалити