пʼятницю, 27 травня 2016 р.

Як сорочка шиється. Щоденник вишивки. Сторінка 12

Думаю, кращої нагоди для цієї фотосесії годі було б придумати…. Саме в День Вишиванки, на черговому, другому за день майстер-класі з вишивки, були зроблені ці світлини. Дякую Олександру Волчанському за збережену мить! Для мене це і згадка про цей неймовірний вечір, і можливість поглянути на себе зі сторони... Знаю, що фотографувати мене доволі не легко, а так щоб я ще й подобалась собі на фото ))))


Коли підглядаєш  за собою на фото, які  ловлять мене за улюбленою справою, розумієш навіщо ти всим цим займаєшся

 Моя вишиванка створена на основі старовинної сорочки Східного Поділля:


Так, ми архаїчні вишивальниці, не дуже шануємо сучасну назва "вишиванка", безперечно, більше нам імпонує "вишита сорочка" ...


Ця вишивка, планувалась саме як стильний і сучасний вжитковий виріб,  з сучасних матеріалів. Але виключно на основі традиційних технік вишивки та крою. Я мрію, щоб вишивка, унікальне прадавнє ремесло нашого народу, зберегла свої вікові надбання і щоб гармонічно розвивалось в сьогоденні, спираючись на витоки...


Як сорочка шиється. Щоденник: Сторінка 1; сторінка 2; сторінка 3; сторінка 4сторінка 5сторінка 6сторінка 7сторінка 8сторінка 9;сторінка 10; сторінка 11відезапис практичної лекції по крою + викрійки для тих хто мріє пошити собі таку ж.

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

7 коментарів:

  1. Мені завжди подобався і вражав своєю красою наш український національний вишитий одяг, який не лише гарний і колоритний, але й потребує неабиякого терпіння, а головне - вміння і таланту для його створення. Не так просто взяти і вишити ту сорочку. А кожна сорочка - то не просто одяг, а частинка душі тієї жінки, яка її створила... Якщо честно, то я вишивати так і не навчилася ще зі шкільних часів. Але мене завжди приваблювала та краса, яку створювали раніше (та і зараз, але вже набагато менше) - наші українські жінки. Тому із великим задоволенням би прийняла участь у такому цікавому заході як цей майстер-клас.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, вишити сорочку то ціла історія. В мене вона так і склалась в щоденник вишивики :))
      А майстер клас по крою цієї сорочки буде зовсім скоро, 2 липня в Києві. Вся інформація і квитки на сторінці події: https://www.facebook.com/events/621759601319825/
      Буду рада зустрічі :)

      Видалити
  2. Я давно вишиваю, бабуся ще маленькою навчила мене цьому ремеслу. Для мене вишивка як таємниця, я вкладаю в неї всю свою душу. Планую вишити сорочку коханому на весілля, тому з нетерпінням чекатиму майтер-клас. Мені дуже подобаються ваші роботи, в них мовби закладена вся мудрість поколінь, але виконані вони в сучасному стилі, тому в них можна ходити навіть в будні дні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Рада, що українська вишивка має таких палких прихильників. Радості від вишивання!

      Видалити
  3. Дуже шкода, що з часом ми забули наші дорогі серцю традиції і перестали їх почитати, я завжди дивлюся з розчуленням на жінок, які донині ходять в національному українському вбранні - вишитих костюмах. Традиційний наряд нашого народу показує різноманітність художньої творчості українців. Такий одяг відрізняється легкістю форм, граціозністю контуру, шиком і не монотонністю прикрас, насиченими кольорами. Коли-то, вишивка була одним з головних ремесел на Україні! Сорочка з красивими просторими рукавами, пришитими по основі, декорована оригінальною вишивкою. Жилетка вишивається веселковими візерунками різнокольоровою вовною. Опинка, кутающая стегна, з вовняної тканини, вишита пряжею жовтого і помаранчевого кольорів. Такi одяг виготовляється з натуральних тканин, при цьому вона виглядає дуже красиво, багато і її зручно носити.

    ВідповістиВидалити
  4. Я полюбила вишивати ще у школі. Наша вчителька захоплювалась цей справою, та й нас дівчаток навчила. Мені дуже подобаються ваші работи, вони не тількі гарні, вони ьтакож надихають на створення своєі работи. Я хочу також вишити сарочку, бо вважаю що наша національна вишивка дуже гарно, хоча і забирає дуже багато часу на іі створення. Алеж кожна майстриня вкладає в неі свою душу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Легких стібочків і найкращої власноруч твореної сорочки :) Бо, дійсно, вишиваючи вкладаєш частинку своєї душі.

      Видалити