пʼятницю, 1 липня 2016 р.

Етно-стиль в сучасному дизайні інтер'єру

В моєму виконанні ;) ) Ще одна моя робота в ролі дизайнера колекції для торгової марки. На цей раз для компанії KAANNI яка створює подушки з ручною вишивкою і наповнює особливим шармом та теплом домівки їх власників. Приємно працювати з людьми, які в свою справу вкладають частинку своєї душі. Сподіваюсь, що мій лаконічний дизайн буде гідним доповненням асортименту :) 



Так, маленькими кроками, здійснюється моя давня мрія - традиційна вишивка, старовинні техніки і візерунки в сучасних, стильних і 100% вжиткових речах. Щоб вони органічно доповнювали наше сьогодення, створювали простір в якому почуваєш себе  затишно, дома. Візерунок з книги Причепіїв "Вишивка Східного Поділля". Улюблена геометрія яку вишивала і для себе, ще однією майже забутою технікою вишивки….

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

1 коментар:

  1. Чудовий рушник, наче потрапила знов в дитинство, бабуся такі орнаменты теж вишивала. Навіть до цього часу у шафі лежать рушники з вишивкою, для моєї родини це актуально в будь-якому році. Коли в мене буде донька, я теж буду її вчити вишивати, але щоб буду гідним прикладом для доньки, треба відвідати ваші лекці, як буде на це час, бо з роками вже забула техніку вишивання.

    ВідповістиВидалити