пʼятницю, 6 жовтня 2017 р.

Що найголовніше у вишивці для мене

Раніше я навіть не думала, що про мене писатимуть в журналах. Зараз, думаю, що  інтерв'ю та дописи про мене варто таки зберігати. З цього й почнемо. Журнал Українська вишивка і моя відповідь на запитання: що найголовніше у вишивці?

Моя відповідь на це питання, вам добре відома. 
Знайти її можна і в журналі Українська вишивка №54, разом з відповідями інших вишивальниць, статтями, майстер класом, світлинами та схемами вишивки 



Сусідка гукає маму: ходіть я вам щось покажу! 
Розгортає журнал  з моїм коротеньким інтерв‘ю і з недовірою запитує: це ж Оля? 
Мабуть, це і є найбільша радість для батьків, коли вони пишаються своїми дітьми.
А мама вже вибрала з авторського примірника, що вишиватиме далі 


UPD:Приємно бачити мій блог в переліку ТОП рукодільних платформ України за версією видавництва Діана плюс. Допис тут  http://www.dianaplus.com.ua/cikavi-sajti-dlya-rukodilnic-top-5-platform-dlya-natxnennya-ta-tvorchosti/

Увага! Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог на офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

2 коментарі:

  1. Доброго дня! Пишемо вам від імені видавництва "Діана плюс". Приємно, що ви згадали в дописі про наш журнал, а ми якраз згадали про вас у новій статті на нашому сайті - зазирніть у гості! http://www.dianaplus.com.ua/cikavi-sajti-dlya-rukodilnic-top-5-platform-dlya-natxnennya-ta-tvorchosti/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дуже приємно! Розділ поповнюється швидко :)
      Успіху вашому ресурсу, цікавих дописів і вдячних читачів.

      Видалити