середу, 9 травня 2018 р.

День народження блогу. Нам 7 років. Дарую подарунки!!!

Часом, здавалось би, не значні рішення і дії, приводять до великих змін. Рівно 7 років тому я створила https://prekrasa-studio.blogspot.com і написала свій перший пост в цьому блозі. Мені було не легко підібрати слова. Та й взагалі, не знала, як описати свій захват від відкриття справжньої, сутньої, вікової майстерності нашого народу. 

Вже 7 років, в понад 400 дописів, я пишу про те, що бачу, що відчуваю, ділюсь своїми відкриттями і знахідками. І щиро радію, що це знаходить відгук і у вашому серці. Понад 900 тисяч переглядів  публікацій для мене багатого вартує. Це ваша цікавість до традиційної української вишивки і оцінка моєї роботи. 

фото з офіційної сторінки муз.Гончара у фейсбук

Бережіть традицію, творіть сучасне, вишивайте в радість! 

                   Від щирого серця, незмінний автор блогу, Ольга Нарбут/Olga Narbut


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

2 коментарі:

  1. Вітаю з днем народження!
    7 років - солідний вік😉
    І особлива подяка за майстер- клас з рушником з швів.Люблю його переглядати для натхнення 🙋❤️

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Якось так швидко промайнули - ніби діти ростуть))

      За відгук про майстер-клас особлива подяка, він для мене самий складний був. Навіть, складніше мережок...

      Видалити