середу, 23 травня 2018 р.

День Вишиванки

Для мене це свято української вишивки, як би воно не називалось. Це повернення до трацій. До розуміння хто ми, якого ми роду. На протязі двох днів, я дала  три інтерв'ю. Вперше в житті. На провідних каналах України. Тішить неймовірно, що ЗМІ почали висвітлювати цю тему на такому рівні. Розповідати широкому загалу, яка ж насправді українська вишивка. Радію, що до її збереження  долучилась я і сучасні майстри України. 

Моє інтерв'ю для Newsone можна переглянути тут https://youtu.be/snVv5Dblc_I 


Інтерв'ю на Першому каналі, яке йшло і в прямому радіоефірі можна переглянути тут 



Інтерв'ю для Громадського радіо краще слухати на сторінці радіо там натискаєте в верхньому правому куточку кнопочку  і слухаєте що я розказувала о 8:00 ранку в День Вишиванки.



Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті https://www.prekrasastudio.com/ Запрошую!

Немає коментарів:

Дописати коментар