вівторок, 25 грудня 2018 р.

Вітаю з Святами!


Вітаю з Святами! Бажаю міцного здоров’я вам і вашим близьким. Тепла і затишку. Кохання і ніжності. Поваги і гідності. Часу для себе і для того, що наповнює вас силою а життя змістом. Радості в кожному дні і миру в Україні!




Далі, мій подарунок до свят, маленький майстер-клас як власноруч зробити такі квіти. Ними  можна прикрасити ялинку, святковий стіл, інтер’єр, зачіску і навіть, сукню. Або все по черзі :)



1. Берете смужку тканини, складаєте її в кілька разів і зав'язуєте на кінчику звичайний вузлик: 




2. Навколо вузлика, намотуюте тканину, повертаючи і формуючи пелюстки квітки:




3. З вивороту підшиваєте ряд до ряду, щоб квітка трималась купки. Таким чином можна зробити цілу квітку, або  серединку як в цій квітці.




4. Для виготовлення таких текстильних квітів можна використовувати шматочки тканини, стрічки, мереживо:




5. Щоб квітка мала форму і трималась міцненько, кожний ряд варто фіксувати. Можна для цього використовувати текстильний клей або як я - голку і нитку:





6. Також, квітку можна робити зібравши смужку тканини по краю швом вперед голку:




7. Та стягнути, сформувавши пелюстки необхідного об'єму і густоти. Можна взяти один колір, можна поексперементувати з кольорами і ярусами:




8. В цій квітці я зібрала кілька варіантів виготовлення пелюсток:  кручених джутиком, добавила мережива і нижній ряд-пелюсток стягнула на нитку




9. Прилаштувала останній  ряд  до попереднього, відступивши від серединки необхідну мені відстань:




10. Квітка готова! Можна також для оздоблення використовувати намистини, гудзики і всякі милі штучки, які ми так любимо зберігати. А ще, добавити вишивку і всього, що підкаже вам смак і майстерність.



Цим дописом, завершую рік і блог в знайомому вам форматі. Далі буде трішки згодом.



Дякую вам за всі роки що були зі мною. За приязне спілкування, підтримку та натхнення!

Обіймаю, автор блогу і проекту Prekrasa, Ольга Нарбут


Увага!
 Схеми автентичних візерунків, майстер-класи з вишивки і традиційного крою від майстрів з різних куточків України та блог чекають на вас новому офіційному сайті www.prekrasastudio.com

4 коментарі:

  1. Love these pretty flowers! Thanks for sharing! Happy Holidays!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за майстер-клас! Вітаю Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим!

    P.S.Мене насторожують останні речення. =0

    ВідповістиВидалити
  3. я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда пішли мені за цією угодою. він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (і в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! він зі своєю командою впорався з багато продавців в останню хвилину і невтомно працював, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний кредитний офіцер, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. я відчував підтримку протягом усього процесу. завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! я закликав би вас розглянути питання про відпуск Бенджаміна Бріеля для будь-якої позики. пан, Бенджамін Лі контактна інформація. через WhatsApp + 1-989-394-3740 електронною поштою - 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити